مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 07:302023-11-18سياسي

خبر خوب| پایان چشم انتظاری 172 خانواده بختیاری


امروز قرار است در شادی شماری از خانواده های بختیاری سهیم شویم و درکنار مردمی از خراسان شمالی و روستاییانی از سراسر کشور، تحسین گر اقداماتی باشیم که حکم زندگی دارند.

- گروه خبر خوب: اگر امروز در آخرین شنبه آبان ماه 1402 چشمتان را باز کرده اید و هنوز عزیزانتان را درکنارتان دارید، قدر این لحظه ها را بدانید و به شکرانه این نعمت بزرگ، از هرآنچه در توان دارید مایه بگذارید برای بهترین خودتان و خلق اول هفته ای پرثمر به عشق خانواده و همه آن هایی که دوستشان دارید.

بزرگی می گوید: تصور کنید یک روز صبح از خواب بیدار می شوید و می ببینید به جز خودتان هیچ کس در دنیا نیست و شما صاحب تمام ثروت زمین هستید.

شاید یک نصفه روز از هیجان این همه ثروت به وجد بیایید اما کم کم می فهمید حقیقت چیست! وقتی هیچ کس نیست که احساساتتان را با او تقسیم کنید، با او غذا بخورید، با او حرف بزنید و او برایتان ذوق کند، آنوقت همه این داشته ها پوچ می شود، چون کسی نیست که شادی هایتان را با او تقسیم کنید و تازه متوجه می شوید که چقدر وجود آدم ها با ارزش است و چقدر هر چیزی هر چند کوچیک و ناقص با دیگران بزرگ و با ارزش می شود و آنوقت حاضرید همه دنیا را بدهید اما دوباره آدم ها کنارتان باشند! لب کلام اینکه قدر با هم بودنمان را بدانیم و بس.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| پایان چشم انتظاری 172 خانواده بختیاری

خبر خوب| پایان چشم انتظاری 172 خانواده بختیاری